Kirjastus Fantaasia veebileht
Senimaani oli kirjastusel Fantaasia olnud ainult Blogspoti leht. Selle kaudu toimus kõikide kaupade müük ning uudiste edastamine. Seetõttu puudus neil ka täielikult visuaalne identiteet millele tugineda.
Lisaks sellele pidin arvestama eelarveliste piirangutega ning see nõudis mugavustsoonist välja astumist.
Üritasin läheneda veebilehele võimalikult praktiliselt ning mugavalt kirjastaja jaoks.
Kliendi näol oli tegu oli küllaltki tehnoloogiakauge inimesega, kes ei soovinud veebipoodi. Vaid jätkata pigema samasugust süsteemi nagu varem - klient saadab kirja, millist raamatut soovib ning millissesse pakiautomaati.
Üritasin seda natuke automatiseerida kontakti vormiga. Kui lugeja saatis kirja raamatu lehelt võttis see kontakti vorm automaatselt raamatu nime, lihtsustades nii kirjastaja kui ka kliendi viisi raamatuid osta.